loading...
کانون هواداران اینترمیلان
admin بازدید : 103 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (0)

http://www.axgig.com/images/42573955421136271958.jpg

 با وجود فاصله قابل توجه آبی‌پوشان سن‌پائولو با صدر جدول رده‌بندی سری A، سرمربی اسپانیایی آنها می‌گوید دلیلی برای افسوس خوردن او از نتایج تیمش در این فصل وجود ندارد.
در آستانه جدال تیم‌‌های ناپولی و اینتر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، رافائل بنیتس تأکید کرد از عملکرد و نتایج تیمش در فصل جاری ناراضی نیست و افسوس چیزی را نمی‌خورد.
آبی‌پوشان سن‌پائولو از پنج بازی اخیر خود در سری A چهار بازی را برده‌اند و اکنون در رده سوم جدول و در فاصله چهار امتیازی رم رده دومی قرار دارند. با این حال نتایج و جایگاه فعلی ناپولی با آنچه در ابتدای فصل پیش‌بینی می‌شد فاصله زیادی دارد، چرا که بسیاری تصور می‌کردند که مردان بنیتس رقیب اصلی یوونتوس برای کسب اسکودتو باشند. فاصله ۱۱ امتیازی ناپولی و یووه صدرنشین اما شانس قهرمانی ناپولی را کم کرده است.
با این حال بنیتس می‌گوید به خاطر این شرایط افسوس چیزی را نمی‌خورد. وی اظهار داشت: با توجه به کارهایی که ما در این فصل انجام داده‌ایم باید بگویم که در قیاس با ابتدای فصل تقریباً هیچ چیز عوض نشده است. ما همیشه بر اساس یکسری اصول مشخص کار کرده‌ایم. در طول فصل امتیازاتی از دست داده‌ایم اما درباره اتفاقی که رخ داده دیگر نمی‌شود کاری انجام داد پس بهتر است که چشم به آینده داشته باشیم. ما باید ببریم نه اینکه حرف بزنیم.
بنیتس در ادامه به بازی تیمش و اینتر اشاره داشت و گفت: عملکرد مردان من خوب است و ما در حال نتیجه گرفتن هستیم اما اینتر تیم بسیار قدرتمندی است و ما باید تمرکز داشته باشیم. هواداران باید خوشحال باشند و صدای‌شان را به گوش بازیکنان برسانند. من بعد از بازی‌ها بیشتر از واکنش هواداران، نگران واکنش رسانه‌ها هستم. ما برای هر بازی به وقتش آماده می‌شویم. همانطور که بعد از کسب یک برد، یک بازیکن در دنیا بهترین نمی‌شود، بعد از یک باخت هم او به بدترین بازیکن دنیا تبدیل نمی‌شود. هواداران همیشه توقع چیزهای بیشتری از تیم دارند اما ما هم تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

روبه‌رو شدن ناپولی و اینتر بهانه خوبی برای خبرنگاران بود که به دوران مربیگری بنیتس در اینتر، دورانی که تنها شش ماه دوام داشت و به اخراج این مربی اسپانیایی خاتمه یافت، اشاره کنند.

بنیتس درباره آن فصل عنوان کرد: به یاد دارم که در آن فصل من به همراه اینتر دو جام بردم (سوپرجام ایتالیا و جام باشگاه‌های جهان) و دوستان زیادی برای خود در این تیم پیدا کردم. من بارها درباره اتفاقی که در آن فصل رخ داد صحبت کرده‌ام و حالا می‌خواهم به آینده فکر کنم. من در اینتر جام برده‌ام و رابطه‌ام با بسیاری از افراد این باشگاه خوب است. البته یکسری اشخاص هم بودند که من از همکاری به آنها خاطرات خوبی ندارم اما این اتفاق زمانی که شما بخواهید ببرید و برخی این اجازه را به شما نمی‌دهند، رخ می‌دهد.

بنیتس ادامه داد: اینتر تیم قدرتمند و سرشناسی است که هوادارانش انتظارات زیادی دارند. از نظر فنی و پرستیژ، اینتر در وضعیت خوبی قرار ندارد و این یعنی که کار ما برابر این تیم سخت است، چون اینتر نمی‌خواهد اوضاعش از چیزی که هست بدتر شود.

تیم فوتبال ناپولی فردا از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران میزبان اینتر است.

منبع:وبسایت نود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2280
  • کل نظرات : 770
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 322
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 875
  • بازدید ماه : 5,957
  • بازدید سال : 61,966
  • بازدید کلی : 611,492
  • بازی بعدی

    Widget powered by WhatstheScore.com