loading...
کانون هواداران اینترمیلان
admin بازدید : 62 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

http://www.axgig.com/images/23788447061903515320.jpg

 

تام اینس می گوید پس از مراجعه به میلان، احساس کرده است که شرایط در اینتر مناسب نیست.

فرزند پل اینس در تابستان اخیر، در آستانه پیوستن به باشگاه سابق پدرش قرار گرفته بود اما در نهایت این پیشنهاد را رد کرد. این بازیکن بیست و دو ساله در این باره به روزنامه دیلی میل انگلیس گفت:
"زمانی که در سن سیرو ایستادم، باورم نمیشد که به کجا رفته ام. طبیعی بود که تمام خاطرات بازی پدرم در آنجا، برایم تداعی شود اما هنگامی که با افراد باشگاه صحبت کردم، احساس کردم که همه چیز در اینتر، هنوز درست نیست."
"هجده ماه بزرگ در پیش است و من این فرصت را دارم که نشان دهم می توانم در این سطح بازی کنم و بازیکنی شوم که مردم از من انتظا ردارند. 2 سال فوق العاده را در سطح جوانان سپری کردم و حالا قصد دارم به تیم اصلی وارد شوم. بازی کردن برای باشگاهی در لیگ برتر، این مسیر را فراهم می کند. شما می بینید که روی هاجسون به بازیکنان جوان زیادی، شانس بازی می دهد. می خواهم این فرصت را بدست آورم."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2280
  • کل نظرات : 770
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 629
  • باردید دیروز : 864
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,716
  • بازدید ماه : 15,159
  • بازدید سال : 71,168
  • بازدید کلی : 620,694
  • بازی بعدی

    Widget powered by WhatstheScore.com