loading...
کانون هواداران اینترمیلان
admin بازدید : 96 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

http://www.axgig.com/images/08831691076676774283.jpg

مارسلو بروزوویچ هافبک دیناموزاگرب از پیوستن به اینتر گفته است.
هافبک ۲۲ ساله پیش از ترک کمپ تمرینی دینامو با خبرنگاران کروات گفتگویی داشت و او با هواپیمایی اختصاصی که اینتر برایش آماده کرده به ایتالیا می رود.
بروزوویچ گفت: «در این لحظه دو حس متفاوت دارم.»
«خوشحالم چون به اینتر، باشگاهی بزرگ، می روم ولی کمی ناراحت هم هستم چون دینامو را ترک می کنم، با این باشگاه نامی برای خودم دست و پا کردم و به تیم ملی کرواسی رسیدم.»
گزارش شده که اینتر برای جذب بروزوویچ ۸ میلیون یورو می پردازد – و با توجه به عملکرد بازیکن شاید ارزش انتقال بیشتر هم شود – و بازیکن به زودی معاینه های پزشکی را هم پشت سر خواهد گذاشت.

منبع:کانون هواداران ایتالیا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2280
  • کل نظرات : 770
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 615
  • باردید دیروز : 864
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,702
  • بازدید ماه : 15,145
  • بازدید سال : 71,154
  • بازدید کلی : 620,680
  • بازی بعدی

    Widget powered by WhatstheScore.com