loading...
کانون هواداران اینترمیلان
admin بازدید : 143 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

http://setfa.net/images/waafq0z1eligwab7g51f.jpg

مانند سایر تیم های بررسی شده، در این بخش نگاهی داریم به عملکرد رتیم فوتبال اینترمیلان در فصل نقل و انتقالات و آینده پیش روی این تیم در فصل 2014/15.

فصل نقل و انتقالات:

هر چند که با آمدن اریک توهیر هواداران اینترمیلان خیال می کردند که تیم شان همانند تیم هایی نظیر منچسترسیتی، پاریسن ژرمن ، موناکو و حتی تیم های روسی  بتوانند با آوردن ستارگان دنیای فوتبال به تیم شان، ترکیب فوق العاده سال 2010 میلادی را بازسازی کنند، اما آن ها خیلی زود فهمیدند که با بدهی های فراوان باشگاه و اوضاع اقتصادی اسف ناک فوتبال ایتالیا در سالیان اخیر که به کوچ ستارگان و پدیده های جوان این کشور منتج شده است، باید به خرید های بازیکنان بعضا درجه   دو و یا پر سن و سال  آن هم با قراردادهایی آزاد، قرضی  و ارزان قیمت قناعت کنند.

شاگردان والتر ماتزاری که در این فصل آخرین بازمانده ها از تیم رویایی خود را از دست دادن.د با جوان کردن تیم شان و خداحافظی فوق ستاره های آرژانتینی جاودانه باشگاه نظیر خاویر زانتی، استبان کامبیاسو، والتر ساموئل و دیگو میلیتو پوست اندازی و پروژه جوان سازی خود را آغاز کردند تا با آوردن و پر و پال دادن به جوانانی نظیر دودو، مائورو ایکاردی و متئو کواچیچ  بار  دیگر بتوانند خود را به عنوان تیمی طراز اول در سطح اول فوتبال ایتالیا و اروپا مطرح کنند.

اینتری ها در این فصل در مهم ترین خرید های شان یانگ ام ویلا و دودو را به صورت قرضی از روبین کازان و آاس رم به خدمت گرفتند. نمانیا ویدیچ را به عنوان جانشینان خاویر زانتی و والتر ساموئل برای رهبری خط دفاعی با قراردادی آزاد از منچستریونایتد به جوزپه مه آتزا آوردند و در نهایت گری مدل هافبک -مدافع سخت کوش و آماده تیم ملی شیلی را از کاردیف ولز به ترکیب خود اضافه کردند. هر جند که نباید در ورودی های جدید این باشگاه دنی اسوالدو مهاجم ناکام و پرحاشیه سابق یوونتوس و ساتهمپتون را نیز از قلم انداخت.

http://setfa.net/images/5c8toi1zc6og22t9sek.jpg

قهرمان سابق فوتبال اروپا در این فصل به طرز عجیب و کم سابقه ای تیمش را خالی از بازیکنان آرژانتینی کرد. خاویر زانتی بازنشسته شد، استبان کامبیاسو به لسترسیتی پیوست.  دیگو میلیتو به فوتبال آرژانتین و باشگاه ریسینگ کلاب بازگشت. والتر ساموئل راهی بازل سوئیس شد و در نهایت ریکی آلوارز هافبک تهاجمی نراتزوری ها به ساندرلند انگلستان پیوست. همچنین والتر ماتزاری بازیکنان مازاد و جوانش را برای تجربه اندوزی به سایر تیم های سری آ فرستاد تا بر اساس این استراتژی روبن بوتا و فرانچسکو باردی به کیه وو ورونا ملحق شوند،  ماتیاس سیلوستره به سمپدوریا بپوندد و البته سفیر تایدر نیز پس از ناموفقیت در جذب رضایت باشگاه ساتهمپتون انگلستان به صورت قرضی به باشگاه ساسولو ملحق شود.

http://setfa.net/images/l5abvqu9qwwl97znaey2.jpg

پیش فصل:

شاگردان ماتزاری پس از انجام دو بازی تمرینی در کمپ خود در میلان برابر تیم های ترنتو و پراتو راهی تورنمنت گینس کاپ در ایالات متحده شدند و به مصاف تیم های قدرتمند رئال مادرید، منچستریونایتد و رم ایتالیا رفتند. آن ها در نخستین دیدار خود برابر رئال مادرید پس از تساوی 1-1 در ضربات پتالتی پیروز شدند. پس از آن در مصاف با شاگردان لوئیز فن خال این بار پس از تساوی 0-0 در ضربات پنالتی مغلوب شدند و در نهایت با درخشش نمانیا ویدیچ و دودو توانستند تیم فوتبال رم را با نتیجه 2-0 مغلوب کنند.نراتزوری ها پس از بازگشت به اروپا در فرانکفورت آلمان برابر تیم فوتبال آینتراخت این شهر 3-1 شکست خورند و درنهایت  با تساوی بدون گل برابر تیم PAOK  یونان به پیش فصل خود در تابستان 2014 خاتمه دادند.

http://setfa.net/images/q73w71oiuy1c0x54hg4.jpg

بررسی پست‌های مختلف تیم:

دروازه بان: بر خلاف نقاط دیگر زمین خیال هواداران اینتر در درون دروازه با حضور سمیر هندانویچ پنالتی گیرترین دروازه بان چند فصل اخیر فوتبال اروپا کاملا راحت است و وی در صورت عدم مصدومیت به آسانی خواهد توانست  خیال اینتری ها را همچون سال های گذشته و بر عکس همشهری های رقیب خود در میلان از بابت حضوری دروازه بانی در کلاس جهانی راحت و آسوده کند.

خط دفاع: با خداحافظی خاویر زانتی و والتر ساموئل و آمدن نمانیا ویدیچ و دادن بازوبند کاپیتانی به آندره آ رانوکیا به نظر نمی رسد آن ها با وجود این دو و حضور یوتو ناگاتومو در سمت چپ و هوگو کامپانیارو و ژوان ژسوس مشکلی را از بابت کمبود نفرات احساس کنند اما نکته مهم اتخاذ سیستم 3 یا 4 نفره برای این خط دفاعی است و این اتفاقی است که سال گذشته با اشتباهات ماتزاری در برخی از بازی ها باعث از دست رفتن امتیازات بسیاری به علت عدم تعادل در خط دفاعی نراتزوری ها شد.

خط میانی: با حضور گری مدل و یانگ ام ویلا دو هافبک دفاعی جدید تیم،  ماتزاری کمبودی را در این پست احساس نخواهد کرد. همچنین وی با از دست دادن ریکی آلوارز و اعتماد به هرنانس او را مهره اصلی خط میانی تیمش در نظر گرفته است تا به همراه دودو و متئو کواچیچ جوان و با استعداد و البته حضور فردی گوارین و دنیلو دی آمبروسیو و ژراوکو کوزمانوویچ به عنوان جانشینانی قابل استفاده،  مشکلی را از نظر کمبود بازیکن احساس نکند

 خط حمله: پاشنه آشیل و معضل اصلی نراتزوری ها در چند فصل اخیر به طور قطع خط حمله این تیم می باشد جایی که آن ها پس از جدایی زلاتان، سامی اتوئو، ماریو بالوتلی و دیگو میلیتو دیگر نتوانستند مهاجم قابل اتکایی را برای خود دست و پا کنند. در فصل گذشته رقابت های سری آ پس از رودریگو پالاسیو 11 گله، مائورو ایکاردی با تنها سه گل زده بهترین مهاجم این تیم بوده است و حال با توجه به جدایی میلیتو و آمدن دنی اوسوالدو پر فراز و نشیب انتظار می رود با وجود پالاسیو و ایکاردی به عنوان مهاجمان اصلی اینتر، شاگردان ماتزاری  باز هم در امر گلزنی در ادامه فصل به مشکل بخورند.

http://setfa.net/images/95214dpq3xnfojsrngqx.jpg

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2280
  • کل نظرات : 770
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 630
  • باردید دیروز : 864
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,717
  • بازدید ماه : 15,160
  • بازدید سال : 71,169
  • بازدید کلی : 620,695
  • بازی بعدی

    Widget powered by WhatstheScore.com