loading...
کانون هواداران اینترمیلان
admin بازدید : 79 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

http://www.axgig.com/images/29644655973917519615.jpg

مهاجم تازه وارد باشگاه اینترمیلان از شرایط اولین بازی اش در پیراهن نراتزوری می گوید.

اینتر میلان در آخرین بازی دوستانه پیش از شروع رقابت های پلی آف لیگ اروپا، در برابر پائوک، بدون گل متوقف شد. البته این دیدار برای دنی اوسوالدو، ویژگی خاصی داشت زیرا وی اولین بازی اش را در قالب یک بازیکن اینتر، تجربه می کرد. وی در این باره به خبرنگاران گفت:

"من واقعا می خواستم بازی کنم زیرا به آن احتیاج داشتم. این دیدار از نظر شخصی، تمرین خوبی برای من بود تا بتوانم شرایطم را در اینتر، بهبود ببخشم. در حال حاضر، هم تیمی هایم از آمادگی بهتری نسبت به من بهره می برند اما هنوز هیچکس به 100 درصد آمادگی نرسیده است. به طور کلی، تیم در مسیر درستی قرار دارد."

"سعی کردم در این بازی، به فاز دفاعی تیم کمک کنم. هوا گرم بود و ما تحت فشار قرار گرفته بودیم. فقط برخی لحظات توانستم موفقعیت خلق کنم. هنوز نا آماده ام و این مسئله زمان خواهد برد. از این به بعد، هیجان کار شروع می شود. یک هفته وقت برای آماده سازیداریم و من فکر می کنم برای بازی در برابر نماینده ایسلند، با مشکلی مواجه نشویم."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2280
  • کل نظرات : 770
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 155
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 873
  • باردید دیروز : 864
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,960
  • بازدید ماه : 15,403
  • بازدید سال : 71,412
  • بازدید کلی : 620,938
  • بازی بعدی

    Widget powered by WhatstheScore.com