loading...
کانون هواداران اینترمیلان
admin بازدید : 81 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

جفری کوندوگبیا می گوید که پیوستن به اینتر، رویایی بود که به حقیقت پیوست.
 پس از کش و قوس های فراوان سرانجام جفری کوندوگبیا هافبک 22 ساله موناکو به تیم اینتر پیوست.
کوندوگبیا در مصاحبه با Inter Channel گفت: "تبدیل شدن به بخشی از این تیم بزرگ، رویایی بود که به حقیقت پیوست. من می خواهم تا زمانی که ممکن است در اینجا بمانم. زمانی که کودک بودم بازی های اینتر را از تلویزیون نگاه می کردم و اکنون به این باشگاه بسیار بزرگ پیوسته ام."
وی در مورد خوش آمد گویی هواداران گفت: "من این مسئله را متوجه شدم. این یک لذت واقعی برای من است و امیدوارم در کنار یکدیگر چیزهای بزرگی به دست آوریم."
"من هفته پیش با روبرتو مانچینی صحبت کردم. صحبت های او من را برای پیوستن به اینتر متقاعد کرد. من فکر نمی کنم شما بتوانید به باشگاهی همچون اینتر نه بگویید."
منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2280
  • کل نظرات : 770
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 639
  • باردید دیروز : 864
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,726
  • بازدید ماه : 15,169
  • بازدید سال : 71,178
  • بازدید کلی : 620,704
  • بازی بعدی

    Widget powered by WhatstheScore.com