loading...
کانون هواداران اینترمیلان
admin بازدید : 74 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

مائورو ایکاردی، مهاجم تیم اینترمیلان، معتقد است این تیم شایسته جایگاهی بهتر از هشتمی در فصل جاری رقابت‌های سر‌ی‌آ بوده است.
شاگردان روبرتو مانچینی با دو شکست پیاپی مقابل یوونتوس و جنوا، عملاً شانس رسیدن به لیگ اروپا را از دست دادند و هفته پایانی برای قطعی کردن جایگاه هشتمی خود به میدان خواهند رفت.
مائورو ایکاردی در گفتگو با کانال پلاس گفت:
    برای من، اینتر یکی از بزرگترین تیم های دنیاست. آن‌ها همیشه یک اسم تاریخی در فوتبال بوده اند و هیچ پشیمانی بابت آمدنم به اینجا ندارم. من همیشه اینجا بازی می کنم و هم تیمی هایم را برای گلزنی کمک می کنم، امّا علی رغم این، ما شایسته حضور در این رده به عنوان تیم اینتر نیستیم. ما در حال پیدا کردن ثبات خود بعد از، از دست دادن بازیکنان بسیار خوبی که اینتر داشته و اینجا تمامی جام ها را فتح کرده اند، هستیم و بنابراین منتظر سال آینده می مانیم و می خواهیم به سطح اول باز گردیم.

مائورو ایکاردی که در این فصل، در دیدار مقابل ساسولو با هواداران اینتر درگیر شد، گفت:

    ما 3-1 بازی را واگذار کرده بودیم و همه عصبانی بودند. عصبانیت من ناشی از این بود که وقتی من پیراهنم را برای کودکی در ردیف جلوی صندلی های استادیوم پرتاب کردم، مرد جوانی پیراهن را از او گرفت و به سمت من پرتاب کرد. به هرحال او عصبانی بود و این مسئله اکنون تمام شده است. 

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2280
  • کل نظرات : 770
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 840
  • باردید دیروز : 864
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,927
  • بازدید ماه : 15,370
  • بازدید سال : 71,379
  • بازدید کلی : 620,905
  • بازی بعدی

    Widget powered by WhatstheScore.com