loading...
کانون هواداران اینترمیلان
admin بازدید : 71 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

دژان استانکوویچ نمی خواهد آینده اش در تیم اینتر را رد کند و مطمئن است که روبرتو مانچینی فرد مناسبی برای اینتر است.
 دژان استانکوویچ که سال ها به عنوان بازیکن اینتر به همراه اینتر عناوین مختلفی از جمله قهرمانی در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا را به ارمغان آورد، اکنون دستیار آندرا استراماچیونی در اودینزه است.
به گزارش سایت فوتبال ایتالیا، وی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: "من با تمام قلبم امیدوارم که اینتر موفق به کسب مجوز حضور در فصل آتی لیگ اروپا شود. من نسبت به اینتر نقطه ضعف دارم که کاملا طبیعی است، چرا که 10 سال برای این باشگاه بازی کرده ام و این باشگاه را به خوبی می شناسم. من تمام بهترین ها را برای آن ها آرزومندم."
"مطلبی منتشر شد که در آن نوشته شده بود که من می توانم در کنار روبرتو مانچینی بر روی نیمکت اینتر بنشینم، اما برای به حقیقت تبدیل شدن این موضوع چندین سال نیاز است. من اکنون تمرکزم را به طور کامل بر روی دو دیدار آخر اودینزه گذاشته ام، اما شما هرگز نمی دانید در زندگی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. مانچینی گزینه کاملا مناسبی برای هدایت اینتر به دوران اوج خود است."
گفته می شود که اینتر در آستانه جذب یحیی توره ستاره ساحل عاجی تیم منچستر سیتی است. استانکوویچ در این باره گفت: "او یک رهبر در زمین مسابقه است، بازیکنی که در بالاترین سطح می تواند تفاوت ها را رقم زند. اگر اینتر توانایی جذب او را داشته باشد، یک انقلاب واقعی در تیم اتفاق خواهد افتاد."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2280
  • کل نظرات : 770
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 894
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 15,440
  • بازدید سال : 71,449
  • بازدید کلی : 620,975
  • بازی بعدی

    Widget powered by WhatstheScore.com