loading...
کانون هواداران اینترمیلان
admin بازدید : 98 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

پائولو دیبالا، مهاجم جوان باشگاه پالرمو که خواهان زیادی دارد، هر گونه توافق با یوونتوس را تکذیب کرد و اعلام کرد که علاقه اینتر به او باعث افتخارش است.
بنابر گزارش فوتبال ایتالیا، مهاجم جوان آرژانتینی به شدت مورد توجه باشگاه یوونتوس قرار گرفته بود و اخبار مبنی بر توافق این بازیکن با یوونتوس منتشر شده است اما این بازیکن در مصاحبه با La Repubblica هر گونه توافق با یوونتوس را تکذیب کرد.

او در این مصاحبه گفت: "تنها توافق من با باشگاه پالرمو بوده است و آن تنها چیزی است که به آن پایبند هستم و می خواهم تا پایان این قرارداد به آن احترام بگذارم. در حال حاضر تنها تیم من پالرمو است و می خواهم تا پایان فصل بر روی بازی در این تیم تمرکز کنم."

اینتر نیز از جمله باشگاه هایی است که به جذب این بازیکن 21 ساله علاقمند است و روبرتو مانچینی بازی این بازیکن را در بازی پالرمو و پارما را از نزدیک تماشا کرده بود.

دیبالا ادامه داد: " از این موضوع خوشحالم. این از آن موضوعاتی است که سرتاسر باعث غرور و افتخار من می شود اما وقتی که من به داخل زمین می روم، به اینکه چه کسانی در سکوها حضور دارند توجهی ندارم.من به ارزش خود فکر نمی کنم. این موضوع مربوط به کار رئیس باشگاه، مائوریزیو زامپارینی است و البته که او سعی می کند بهترین پیشنهاد را قبول کند."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2280
  • کل نظرات : 770
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 894
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 15,592
  • بازدید سال : 71,601
  • بازدید کلی : 621,127
  • بازی بعدی

    Widget powered by WhatstheScore.com