loading...
کانون هواداران اینترمیلان
admin بازدید : 57 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سرمربی باشگاه آ اس رم می گوید تیمش باید روند نیم فصل اول را دنبال کند.
رودی گارسیا در کنفرانس خبری پیش از بازی اینتر - آ اس رم به خبرنگاران گفت:
    باید با شور و اشتیاق و اعتماد بازی کنیم زیرا جدال در برابر اینتر سخت است. ما در هر بازی خارج از خانه به قصد پیروزی به میدان می رویم اما باید انگیزه نیم فصل اول را دوباره بازیابی کنیم. با بازگشت برخی از بازیکنان، ما قوی تر خواهیم شد. حالا گزینه های بیشتری برای انتخاب ترکیب دارم و فکر می کنم این اتفاق خوبی است. این مسئله، سطح بازی را هم بالا می برد و من خوشحالم. همچنین تیم از نظر روحی پیشرفت می کند.. بازیکنان می دانند من دقیقا چه انتظاری از آنها دارم. ما به مراحل پایانی فصل نزدیک می شویم و فرصت باختن نداریم.
گارسیا ادامه داد:
    اگر بازیکنان انگیزه خود را از دست دادند، شما همواره باید پیگیر باشید.  من همیشه همان فرد هستم، بازیکنانم را تشویق می کنم و آنها را دوست دارم زیرا می دانم که می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. در حال حاضر ما در رتبه دوم مشترک قرار داریم و هفت بازی باقیمانده است و به همین دلیل باید به تشویق بازیکنان ادامه دهم. از زمان بازگشت فدریکو بالزارتی، او خیلی مثبت به قضایا نگاه کرده است. وی تیم را تشویق می کند و بازگشت بالزارتی، اتفاق خوبی برای ما بوده است. با خوان ایتوربه صحبت کردم و به او گفتم که وی بهترین بازیکن ما طی چند باز اخیر بوده است. او می تواند در یک بازی اشتباه کند اما نباید ایمانش را از دست بدهد زیرا بازیکن مهمی برای ماست. ما به ایتوربه برای سایر بازی های فصل نیاز داریم، وی هم در چند بازی آخر خوب پیشرفت کرده است.
منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2280
  • کل نظرات : 770
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 894
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 15,527
  • بازدید سال : 71,536
  • بازدید کلی : 621,062
  • بازی بعدی

    Widget powered by WhatstheScore.com