loading...
کانون هواداران اینترمیلان
admin بازدید : 80 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

یایا توره هافبک ساحل عاجی منچسترسیتی اذعان کرد مشکلی با باقی ماندن در این باشگاه ندارد.
در حالی که در هفته های گذشته انتقادات مانوئل پیگرینی از توره و سپس انتقادات مدیربرنامه های این بازیکن از مربی شیلیایی وضعیت پیچیده ای در خصوص آینده وی به وجود آورده بود، مصاحبه اخیر به نظر می رسد تا حدودی از شایعات در خصوص انتقال وی کم کند.
توره در این خصوص به منچستر اونینگ نیوز گفت: "من عاشق من سیتی هستم و تا پایان برای این باشگاه می جنگم. (در خصوص شایعات در رسانه ها) ناراحت شده ام. مردم می خواهند شما بهتر بازی کنید و رسانه ها گاهی کار را برای شما دشوار می کنند. به خاطر هواداران به تلاش ادامه می دهیم و  باید بگویم آن ها همیشه رفتار بسیار خوبی با من داشته اند. امیدوارم تعهدم را به هوادارانی که همیشه از من حمایت کرده اند، نشان دهم."
منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2280
  • کل نظرات : 770
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 894
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 210
  • بازدید ماه : 15,634
  • بازدید سال : 71,643
  • بازدید کلی : 621,169
  • بازی بعدی

    Widget powered by WhatstheScore.com