loading...
کانون هواداران اینترمیلان
admin بازدید : 71 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

علارقم علاقه تیم های بزرگ اروپایی, ایکاردی مهاجم جوان اینتر می گوید علاقه ای به ترک این تیم ایتالیایی ندارد.
 به نقل از FourFourTwo, مائورو ایکاردی علاقه ای به ترک اینتر در پایان فصل ندارد. در حالی که تیم روبرتو مانچینی فصل را در میانه های جدول سپری می کند شایعاتی درباره انتقال مهاجم 22 ساله این تیم به لیگ جزیره به گوش می رسید. ایکاردی جوان که 3 سال از قراردادش با اینتر باقی مانده موفق به زدن 15 گل در رقابتهای امسال سری آ شده است.
گزارش ها حاکی از آن است که ایکاردی علاقه به تمدید قرارداد خود با اینتر دارد.
او در این باره به CNN گفت: "اگر بتوانیم به توافق برسیم, قرارداد را تمدید خواهیم کرد. در آن صورت همه راضی خواهند بود. اگر تیم های دیگر مایل به جذب من هستند باید با اینتر مذاکره کنند و اگر اینتر قصد فروش من را داشته باشد مخالفت نخواهم کرد. در غیر این صورت در اینتر خواهم ماند. من زندگی در اینجا را دوست دارم و در کنار خانواده ام احساس آرامش می کنم."
منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2280
  • کل نظرات : 770
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 623
  • باردید دیروز : 864
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,710
  • بازدید ماه : 15,153
  • بازدید سال : 71,162
  • بازدید کلی : 620,688
  • بازی بعدی

    Widget powered by WhatstheScore.com