loading...
کانون هواداران اینترمیلان
admin بازدید : 64 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)

http://setfa.net/images/1s34akp9beg1adtxhwq7.jpg

شاگردان سینیشا میهایلویچ که هفته بیست و هشتم سری آ را با پیروزی مقابل اینتر پشت سرگذاشتند، توانست به رده چهارم جدول صعود کنند.
 تک گل سرنوشت ساز ادر در این مسابقه با توجه به تساوی ناپولی، سامپدوریا را به رده چهارم جدول رساند و این تیم به چهارمین پیروزی پیاپی خود در لیگ نیز دست پیدا کرد.
میهایلویچ در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:
"به نظرم این بهترین عملکرد اینتر در طول فصل جاری بود، همین مسئله مشکلات فراوانی را برای ما ایجاد کرد. چهارمین پیروزی پیاپی و رسیدن به رده چهارم، واقعاً چیزی است که کسی از سامپدوریا انتظارش را در ابتدای فصل نداشت، امّا ما نشان دادیم  کاملاً شایسته رسیدن به این جایگاه هستیم. امّا همین شور و اشتیاق برای بازیکنان مشکل ساز و برای هواداران لذت بخش خواهد بود، پس ما باید انسجام خود را حفظ کنیم و سخت تلاش کنیم. "

میهایلویچ درباره شایعات حضورش بر روی نیمکت میلان در فصل آینده گفت:

"پیش از این کنته، مونتلا و ساری هم توسط رسانه ها مربی میلان شده اند و امروز هم نوبت من است، من کنجکاوم بدانم چه کسی این شغل را به من نسبت می دهد. من برای دوستم، پیپو اینزاگی متأسف هستم و امّا این فوتبال است و من فقط تمرکزم بر روی سامپدوریا خواهد بود."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2280
  • کل نظرات : 770
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 221
  • باردید دیروز : 894
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 221
  • بازدید ماه : 15,645
  • بازدید سال : 71,654
  • بازدید کلی : 621,180
  • بازی بعدی

    Widget powered by WhatstheScore.com